Wil je horen wat de laatste ontwikkelingen zijn omtrent de vorderingen richting een nieuw sportpark?
Brainstormsessie nieuw sportpark
- Wil je horen wat de laatste ontwikkelingen zijn omtrent de vorderingen richting een nieuw sportpark?
- Wil jij ook meedenken in (on)mogelijkheden?
- Wil jij input geven om te komen tot een ontwerp betreffende de voetbalvereniging voor een nieuw sportpark?
Wij gaan met MSH Maasduinen een avond organiseren waarin we jullie gaan informeren en betrekken bij het ontwerpen van het nieuwe sportpark.
Maandag 30 oktober 19.30uur in de kantine van Montagnards
Lees meer
Link naar website MSH Maasduinen
Per aanvang van dit seizoen is de samenwerking MSH Maasduinen officieel van start gegaan. Hierbij zal de komende tijd geleidelijk aan ook meer en meer informatie te vinden zijn op de gezamenlijke nieuwe website: https://www.mshmaasduinen.nl/. Zo vind je er bijvoorbeeld teamindelingen, wedstrijdverslagen, programma's en veel meer. In de komende maanden zullen we samen met de mediacommissies van HRC en Montagnards bekijken hoe we de rijke historie aan media kunnen behouden en de informatievoorziening richting onze leden verder kunnen verbeteren.
Lees meer
Jaarvergadering Stormvogels'28: Maandag 23 oktober
Aan alle leden van voetbalvereniging Stormvogels'28,
Op maandag 23 oktober zal de jaarvergadering plaatsvinden in de kantine op ons sportpark. Deze vergadering zal om 20:00 uur beginnen en wij hopen u als lid van onze vereniging te mogen begroeten. De agenda van de vergadering ziet er als volgt uit:
1. Opening van de vergadering door de voorzitter
2. Verslag notulen 2022
3. Jaarverslag secretaris
4. Jaarverslag penningmeester
5. Verslag kascontrolecommissie
6. Stand van zaken jeugd SJO MSH Maasduinen
7. Stand van zaken SSA MSH Maasduinen
8. Bestuur Stormvogels'28
Aftredend en herkiesbaar: Karel Ingenbleek & Rob Janssen
9. Wat verder ter tafel komt
- Activiteiten
- Club van 50
10. Rondvraag
11. Sluiting
Wilt u ook uw mening geven omtrent de belangen van onze vereniging en bent u benieuwd naar de laatste stand van zaken, kom dan naar onze jaarvergadering.
Hopelijk tot dan.
Met vriendelijke groet,
Bestuur Stormvogels'28
Lees meer
Oefenwedstrijden
Deze en volgende week zijn onderstaande wedstrijden van prof teams gepland op ons sportpark.
Mocht je tijd en zin hebben, je bent natuurlijk van harte welkom.
Sportpark 't Eindpunt
Stormvogels'28 Siebengewald
Datum | Wedstrijd |
---|
Woensdag 2 Aug - 13:30 uur | Bayer 04 Leverkusen O-19 - FC Kopenhagen O-19 |
Zaterdag 5 Aug - 11:00 uur | Bayer 04 Leverkusen O-19 - PSV O-19 |
Zaterdag 12 Aug - 14:30 uur | Bayer 04 Leverkusen Vrouwen - OHL Leuven Vrouwen |
Lees meer
Jubileumweekend 1 & 2 Juli zit er op, bedankt!
We kijken terug op een zeer geslaagd feestweekend ter ere van het 95-jarig bestaan van onze vereniging! Twee dagen vol mooie verhalen & herinneringen, een lach & een traan en vooral een gevoel van trots. We willen iedereen daarvoor enorm bedanken! Nu is het tijd voor een zomerstop, waarna we met veel enthousiasme en energie verder gaan met de samenwerking van MSH Maasduinen.
Lees meer
Jubileumweekend 1 & 2 juli: Stormvogels 95 jaar!
Dit jaar vieren we het 95-jarig jubileum van Stormvogels'28, tevens het laatste jaar voordat de samenwerking MSH Maasduinen van start zal gaan. Ter ere van deze bijzondere gelegenheid organiseren we een feestweekend op 1 & 2 juli aanstaande, met een tweedaags programma vol gezelligheid!
Zaterdag 1 juli: Reünie & Feestavond
We nodigen (oud-) spelers, trainers en vrijwilligers uit voor een speciale reünie, waarmee iedereen willen bedanken voor 95 jaar prachtige geschiedenis van onze vereniging. Tijdens deze reünie kun je samen me je oud teamgenoten herinneringen ophalen uit deze mooie tijd. Wij zorgen voor wat te drinken, lekkers te eten en live muziek met de Moonlights. Vanaf 15.00 uur ben je van harte welkom en openen we het museum in onze kantine. De reünie zal om 16.00 uur starten, met een buffet om 18.00 uur. Laat ons uiterlijk 18 juni weten of je er bij bent (via een mailtje naar reunie@stormvogels28.nl of via het
online aanmeldformulier), dan zorgen wij dat je niks te kort komt. Je partner is ook welkom.
’s Avonds om 20 uur begint de feestavond met ná de Moonlight nog een DJ in de tent op ons sportpark. Iedereen is van harte welkom. Graag nodigen we leden, supporters, vrijwilligers, sponsors, vrienden en dorpsgenoten uit om samen te proosten op ons jubileum! (Gratis entree)
Zondag 2 juli: Vriendentoernooi
Zondagochtend 11.00 uur gaan we van start met het 7 tegen 7 toernooi op onze velden, samen met onze samenwerkingspartners HRC ’27 en Montagnards. Je kunt je zowel individueel als met meerdere personen aanmelden, via het
online aanmeldformulier. Rond 14 uur worden de laatste wedstrijden gespeeld, waarna we gezellig verder gaan in de feesttent met DJ BGAB. De gehele middag zal er een frietwagen staan en de allerkleinsten kunnen zich vermaken op het springkussen.
Wij hebben er zin in – hopelijk tot dan!
Met sportieve groet,
Stormvogels’28 Bestuur & Jubileumcommissie
Lees meer
Laatste trainingsavond senioren: Donderdag 15 juni
Donderdag 15 juni is de allerlaatste officiële Stormvogels'28 trainingsavond voor de seniorenteams. Om 19:30u starten we met een onderling mix-toernooi, gevolgd door de traditionele afsluiting met de Beerpong Kampioenschappen om 21:00u. Daarnaast zullen ook de topscorers van het afgelopen seizoen bekend worden gemaakt, en weten we aan het einde van de avond wie zich kampioen mag noemen van het Kantine Toernooien Jaarklassement. Tot dan!
Lees meer
Samenwerking update 17 mei
Commissievergadering 17 mei
Op woensdag 17 mei was alweer de laatst geplande commissievergadering,afgelopen twee maanden is er keihard en met veel enthousiasme gewerkt door de commissieleden om alle taken op tijd en naar ieders tevredenheid afgerond te krijgen. We kunnen wel zeggen dat we nu met een gerust hart kunnen uitkijken naar het nieuwe seizoen als SSA MSH Maasduinen.
EWC’46
Namens EWC waren Maria Jacobs, Ger Koppes en Marcel Nijsen aanwezig om de eerste stappen te zetten naar een SSA MSH Maasduinen met 4 voetbalverenigingen uit de gemeente Bergen. Het komende seizoen zal EWC nog zelfstandig verder gaan met twee recreatieve senioren teams. Voor seizoen 2023/2024 is EWC helaas niet in staat om een eerste elftal op de been te krijgen, inmiddels heeft EWC de KNVB laten weten het eerste elftal terug te trekken uit de competitie. Eerste elftalspelers die komend seizoen blijven voetballen hebben aangegeven bij één van de twee recreatieve teams in Well te willen spelen.
Mochten er spelers zijn die het komende seizoen toch prestatief willen spelen dan zijn ze van harte welkom bij de SSA MSH Maasduinen, hiertoe moeten zij zich dan wel laten overschrijven van EWC naar SSA MSH Maasduinen. Overschrijven naar de nieuwe SSA MSH Maasduinen kan pas als de nieuwe clubnaam ingeschreven is bij de KNVB.
Intentie trainings- en wedstrijdschema senioren SSA MSH Maasduinen
Voor de SSA MSH Maasduinen in 2023/2024 hebben we deze week helaas nog één team moeten terugtrekken waarmee we het nieuwe seizoen starten met 7 herenteams, 2 vrouwenteams (1 elftal en 1 zevental 18+), 2 veteranenteams en 2 35+-teams (7 tegen 7).
Het trainings- en wedstrijdschema voor de senioren heeft wat langer op zich laten wachten maar de commissieleden vinden snelheid minder belangrijk dan het komen tot een voor iedereen goed trainings- en wedstrijdschema.
De uitganspunten die bij de besluitvorming zijn meegenomen zijn:
➢ Indien mogelijk drie prestatieve teams (een selectie van 1, 2 en 3).
➢ De selectieteams rouleren over Bergen (60%) en Siebengewald (40%)
➢ Recreanten trainen en spelen in hun eigen dorp.
➢ Alle seniorleden hebben recht op het (zo veel mogelijk) spelen van competitie.
➢ Minimaal twee seniorenteams trainen op één en hetzelfde sportpark (ook i.v.m. kantine opbrengst).
➢ Minimaal twee seniorenteams spelen hun thuiswedstrijd op één en hetzelfde sportpark (ook i.v.m. kantine opbrengst).
Omdat een derde prestatief elftal toch niet haalbaar lijkt heeft de staf besloten om uit te gaan van twee selectieteams (1 en 2). De selectie start weliswaar met de hele groep (1, 2 en 3) maar de staf zal in augustus naar een groep van 28 tot 32 spelers gaan waarmee ze de bekerwedstrijden ingaan. Het derde team wordt daarmee een recreatief elftal en zal in Bergen gaan trainen en voetballen.
Daarmee is het training- en wedstrijdverdeling voor de recreanten als volgt:
➢ SSA MSH Maasduinen 1 en 2 – rouleren over Bergen (60%) en Siebengewald (40%) en starten de hele maand augustus in Bergen (inclusief team 3)
➢ SSA MSH Maasduinen 3 en 4 – trainen en voetballen Bergen
➢ SSA MSH Maasduinen 5 en 7 – trainen en voetballen Siebengewald
➢ SSA MSH Maasduinen 6 en vrouwen 1 – trainen en voetballen Afferden
➢ SSA MSH Maasduinen vrouwen 18+ – trainen en voetballen in Siebengewald
Rond de winterstop zal gekeken worden of het spelen met twee teams per locatie op wedstrijddagen zinvol en haalbaar blijft. Verder zal het voor niemand als verassing komen dat het aantal leden per verenigen verder is teruggelopen maar ook de grote van de teams vraagt om aandacht. Teams hebben steeds meer spelers nodig om op de wedstrijddagen een elftal op de been te kunnen krijgen, de vrijblijvendheid is iets om over na te gaan denken.
Trainingsschema senioren SSA MSH Maasduinen
In de Augustus trainen het eerste, tweede en derde gezamenlijk onder leiding van Bjorn Saleming (hoofdtrainer), Jeroen Taks (trainer 2de selectie team) en Bono Smits(assistent trainer). Begin September zal het 3de als recreatief team in Bergen gaan trainen en spelen. Voor spelers die niet de ambitie hebben om in de selectie te spelen geldt dat ze in augustus mee kunnen trainen met de recreanten (4de team en veteranen) in Bergen.
Augustus DAG | TEAM | EVENEMENT | LOCATIE | TIJD | Veld |
---|
DI | 1, 2 en 3 | Training | Bergen | 19:30h - 21:30h | Trainingsveld en 2de veld |
DO | 1, 2 en 3 | Training | Bergen | 19:30h - 21:30h | Trainingsveld en 2de veld |
DO | 4 | Training | Bergen | 19:30h - 21:00h | 3de veld |
DO | 5 en 7 | Training | Siebengewald | 19:30h - 21:00h | Trainingsveld |
DO | 6 en Vrouwen 1 | Training | Afferden | 19:30h - 21:00h | 2de veld |
DO | Vrouwen 18+ | Training | Siebengewald | 19:30h - 21:00h | Klein trainingsveld |
Vanaf September DAG | TEAM | EVENEMENT | LOCATIE | TIJD | Veld |
---|
DI | 1 en 2 | Training | Rouleren | 19:30h - 21:00h | Bergen/Siebengewald |
DO | 1 en 2 | Training | Rouleren | 19:30h - 21:00h | Bergen/Siebengewald |
DO | 3 en 4 | Training | Bergen | 19:30h - 21:00h | Trainingsveld |
DO | 5 en 7 | Training | Siebengewald | 19:30h - 21:00h | Trainingsveld |
DO | 6 en vouwen 1 | Training | Afferden | 19:30h - 21:00h | 2de veld |
DO | Vrouwen 18+ | Training | Siebengewald | 19:30h - 21:00h | Klein trainingsveld |
# Spelers | SSA MSH Maasduinen 1-2-3 | SSA MSH Maasduinen 4 | SSA MSH Maasduinen 5 |
---|
1 | Bart Buddiger | Bart Geurts | Bart Tebarts |
2 | Bart Seegers | Bart van Rooy | Bryan Hijnekamp |
3 | Bram Janssen | Bas van der Wouw | Cyriel Poen |
4 | Bram van Roosmalen | Bram Erren | Daan Aengenend |
5 | Bram Vousten | Cas Jacobs | Glenn Jacobs |
6 | Brinn Moody | Daan Driessen | Guus Janssen |
7 | Chiel Tijdink | Gijs Custers | Henry Verhoeven |
8 | Dirk Stokman | Gosse Haga | Jeffrey Koch |
9 | Franssen, Jurre | Jelle Tonnissen | Joe Heaton |
10 | Gijs Creemers | Jens Arntz | Jordi Pouwels |
11 | Jan Boumans | Jens Jennissen | Leon Peters |
12 | Jarno Derix | Jeroen Linders | Mike Nabuurs |
13 | Jasper Driessen | Joep de Wit | Mike Plat |
14 | Jelle van Bracht | Jorn Hurkens | Patrick Toonen |
15 | Jesse Jaspers | Jules van Dijck | Paul Custers |
16 | Jimmy Janssen | Kai van Bree | Roy Mans |
17 | Joey Tissen | Lars Arntz | Sjoerd Scholtz |
18 | Jurrien Janssen | Marco Custers | Tim Scholtz |
19 | Kenley Koch | Michael Beumers | Twan Koenders |
20 | Kevin Ripkens | Mike Koenen | Wesley Brons |
21 | Koen Lemmen | Mohammed Ait Siali | Willem Toonen |
22 | Koen van de Ven | Paul Hermens | |
23 | Lennart Beltjens | Rick Ebus | |
24 | Luc Stevens | Rick Verrijdt | |
25 | Mark vd Burg | Stef Raijmakers | |
26 | Martijn van Ginkel | Teun Jacobs | |
27 | Mohamed Rhamaid | Tim Driessen | |
28 | Mohammed Fuaad | Tom Geurts | |
29 | Nick Cuppen | Tuur Dumoulin | |
30 | Nick de Valk | Wouter Stolk | |
31 | Nick Joosten | | |
32 | Niek Buddiger | | |
33 | Niek Gramser | | |
34 | Peter van de Venn | | |
35 | Rick Keijsers | | |
36 | Sem Bongaerts | | |
37 | Stef Koppes | | |
38 | Thijs Kerkhoff | | |
39 | Thomas Creemers | | |
40 | Tim Cuppen | | |
41 | Tim van de Venn | | |
42 | Tjeu Jansen | | |
43 | Toby Cober | | |
44 | Tom Jennissen | | |
45 | Tom Maas | | |
46 | Willem van der Maazen | | |
47 | Wouter van de Ven | | |
48 | | | | |
Train(st)er/Coach | Bjorn Saleming, Jeroen Taks, Bono Smits | | Daan Aengenend |
Keeperstrainer | John Paul v As | | |
Hersteltrainer | Frans Beltjens | | |
Leid(st)er | John Koenders | Lars Arntz | Daan Aengenend |
Verzorger | Bram Erren | | |
Verzorger | Nick Bottenberg | | |
# Spelers | SSA MSH Maasduinen 6 | SSA MSH Maasduinen 7 | SSA MSH Maasduinen Vrouwen 1 |
---|
1 | Bart Olieslagers | Addie van Kessel | Ashley Beumers |
2 | Daan Janssen | Brian Smits | Aukje Hermsen |
3 | Dirk Wijers | Cas Peters | Floor Cuijpers |
4 | Giel Rutten | Devin Lourensen | Hilde Janssen |
5 | Huub van de Venn | Elijah Bennett | Juul van Opbergen |
6 | Jari Arts | Jasper Kroon | Kaylee Mans |
7 | Jelke Artz | Jasper Straatman | Laura Vink |
8 | Job Hijnekamp | Jeroen van der Wielen | Liony Jansen |
9 | Jordy Wijnhoven | Jop Lucassen | Lyn Wijers |
10 | Joris Wolters | Jurre Franssen | Maud Hebben |
11 | Kay Rutten | Luca Hesen | Maud Keijsers |
12 | Mart van de Logt | Milan Straaten | Mirte Derks |
13 | Michiel Goossens | Pepijn Kroon | Sam Lenkens |
14 | Mika Wijers | Ramon Olieslagers | Sandy Goossens |
15 | Mike Sanders | Simon van Rijen | Sharonne Plat |
16 | Niek Kepser | Stan Kepser | Vera Philipsen |
17 | Niels Kempen | Sten Jansen | Yvette Custers |
18 | Siem van der Zeeuw | Thijs Jans | |
19 | Tijn Trum | Tijn Arts | |
20 | Tim Kaloz | | |
21 | Tom Sanders | | |
22 | Yannick Slooff | | |
23 | Bart Boumans | | |
24 | John Blaauw | | |
25 | Jos Althuizen | | |
26 | Kenny Franken | | |
27 | Luuk Maas | | |
28 | Mart Derks | | |
29 | Nick Janssen | | |
30 | Nils Derks | | |
31 | Remco Manders | | |
32 | Teun Derksen | | |
33 | Thijs Custers | | |
34 | Yorick de Kleijnen | | |
35 | | | |
36 | | | |
Train(st)er/Coach | Vacant | Sam Zurnee | Jens Toonen, Joep Janssen |
Keeperstrainer | | | |
Hersteltrainer | Mat Hijnekamp, Jan van de Venn | | |
Leid(st)er | Marvin Derksen, Remco Maas | Cas Peters | |
Verzorger | | | |
Verzorger | | | |
# Spelers | SSA MSH Maasduinen Vrouwen 18+ 1 | SSA MSH Maasduinen Mannen 35+ 1 | SSA MSH Maasduinen Mannen 35+ 2 |
---|
1 | Anouk Cornelissen | Bart Custers | Erik Swijghuizen |
2 | Anne Nielen | Chris van Ginkel | Frank Wijnhoven |
3 | Ashley v Vlodrop | Frank van Dalen | asper Tebarts |
4 | Fleur Wijnhoven | Giel Custers | Michel Ströher |
5 | Janne Janssen | Harm Hoenselaar | Michel vd Venn |
6 | Kyra Keijsers | Jeroen Krebbers | Niels de Bruin |
7 | Nina Jansen | Joep Zwart | Peter de Bruin |
8 | Yvette Custers | Luc Ruhl | Peter vd Venn |
9 | | Max Beijk | Rob Janssen |
10 | | Ralf Arts | Taleb Sarkouk |
11 | | Stijn Raymakers | Tom Huberts |
12 | | Twan Krebbers | |
13 | | Will Salden | |
14 | | | |
Train(st)er/Coach | Vacant | Vacant | Vacant |
Leid(st)er | Anouk Cornelissen, Yvette Custers | Vacature | Janssen, Rob |
Verzorger | | | |
Ass. scheids | | | |
# Spelers | SSA MSH Maasduinen veteranen 1 | SSA MSH Maasduinen veteranen 2 |
---|
1 | André Gietemans | Bart van Mil |
2 | André Heijligers | Erik Swijghuizen (res lid) |
3 | André Janssen | Jack Sanders |
4 | Arjen Geijsberts | Jan Elsenberg (res lid) |
5 | Erik Janssen | Jan van Haperen |
6 | Erik Swijghuizen | Jeroen Franken |
7 | Hans, Tissen | Mark Philips |
8 | Henk Verrijdt | Michel Ströher |
9 | Jan vd Aa | Patrick de Bruin |
10 | Jos Tönnissen | Paul Putker |
11 | Karel Ingenbleek | Peter de Bruin |
12 | Marco Graafland | Ramon Jaspers |
13 | Niels de Bruin | Rik Robben |
14 | Peter Wouters | Roel Cuppen |
15 | Pieter Jenniskens | Roy Verrijdt |
16 | Rienie Jenniskens | Serge Holten |
17 | Rob Arts | Stijn Jennissen |
18 | Rob Janssen | Theo Roosenboom (res lid) |
19 | Rob vd Venn | Ties Keiren |
20 | Stefan Poen | Tom Stevens |
21 | Theo Driessen | Twan Weijs |
22 | Ton Swinkels | |
23 | Willim Aengenend | |
23 | | |
Train(st)er/Coach | Vacant | Vacant |
Leid(st)er | Hans Tissen, Jan Cox | John Weijs |
Verzorger | | |
Ass. scheids | | |
Met vriendelijke groet,
De samenwerkingscommissie
Henk Jacobs
Ramon Jaspers
Joep Jansen
William Aengenend
Jos Kersten
Yvette Custers
Patrick de Bruin
Peter Cober
Joey Rutten (Procesbegeleider Negen)
Lees meer
Samenwerking update 6 – 3 mei
Beste leden,
Terugkijkend op de bekendmaking van de nieuwe clubnaam, kleuren en logo voor de SSA MSH Maasduinen zijn wij als Samenwerkingscommissie hartstikke tevreden. Het was mooi om te zien dat de kantine van HRC goed gevuld was met ongeveer 175 personen die allen benieuwd waren naar de uitslag. Ook de onderlinge samenwerking was ontzettend goed en daarmee konden we een geslaagde middag neerzetten.
Diezelfde middag zijn ook de voorlopige teamindelingen bekend gemaakt en ondertussen gecommuniceerd op de gezamenlijke website mshmaasduinen.nl. Deze teams zullen aangemeld gaan worden bij de KNVB voor komend seizoen.
De meeste teams zijn voorzien van spelers, alleen voor 3 selectieteams is het krap aan. In juni gaan er een viertal trainingen van de nieuwe selectie plaats vinden om elkaar te leren kennen en al eens samen gevoetbald te hebben. Als spelers buiten de selectie hierin geïnteresseerd zijn dan kunnen ze zich hiervoor aanmelden bij Peter Cober (06-20273975).
Op dit moment is er eerste opzet gemaakt voor de trainingslocaties en deze zal nog even afgestemd moeten worden met de jeugdafdeling voordat deze gedeeld kan worden. De volgende opzet die gemaakt moet worden is die voor de wedstrijdlocaties. Dit staat voor de komende weken op het programma.
Zoals eerder aangegeven staat de tweede gezamenlijk activiteit op het programma. Op zondag 2 juli wordt het seizoen afgesloten met een mixtoernooi tussen alle senioren leden van de verenigingen in Siebengewald. Er zal rondom 11.00 gestart worden met de wedstrijden 7 tegen 7 op halve velden en rond 14.00 zullen deze klaar zijn. De rest van de middag is er een DJ en BBQ voor een gezellig samen zijn.Meer info wordt binnenkort gedeeld via de leiders.
Op woensdag 17 mei staat de volgende bijeenkomst gepland om 19.00 in de kantine van HRC. Iedereen die deze bijeenkomst bij wil wonen is van harte welkom.
Met vriendelijke groet,
De Samenwerkingscommissie
Henk Jacobs
Joep Jansen
Jos Kersten
Patrick de Bruin
Peter Cober
Ramon Jaspers
William Aengenend
Yvette Custers
Joey Rutten (Procesbegeleider Negen)
Lees meer
Laatste thuiswedstrijd op Zondag 21 Mei 2023!
Zondag 21 Mei worden de allerlaatste officiële Stormvogels'28 thuiswedstrijden gespeeld. In dit jubileumjaar maken we er een extra speciale dag van!- Om 12:00u speelt ons tweede elftal tegen Sambeek 4, waarna ons eerste elftal het om 14:30u op zal nemen tegen Meterik 1
- De gehele middag zullen er voor de jeugd verschillende activiteiten zijn, zoals een stormbaan, bubbelvoetbal en snelheidsmeter
- Ook de vertrouwde BBQ zal uiteraard niet ontbreken en DJ BGAB zal zorgen voor gezellige muziek
- Speciale oproep: Trek je favoriete Stormvogels'28 aan :)
- Daarnaast zullen we oude Stormvogels'28 kleding inzamelen voor het goede doel
Graag nodigen we leden, oud-leden, vrijwilligers, spelers, trainers, sponsors, supporters en dorpsgenoten uit op ons sportpark.
Hopelijk tot dan!
Lees meer
Kleur, Logo en Naam nieuwe club bekend
Op zondag 23 april 2023 heeft de bekendmaking plaatsgevonden van het nieuwe tenue, logo en clubnaam van de club die is ontstaan uit de samenwerking van Montagnards, HRC'27 en Stormvogels'28.
Vorig jaar medio juni is er een samenwerkingscommissie opgericht om de samenwerking tussen deze 3 clubs verder te onderzoeken.
Dit op verzoek van de 3 verenigingen.Snel was duidelijk dat alleen verdergaan op de lange termijn voor deze clubs onmogelijk zou zijn. Begeleider Joey Rutten van stichting Negen heeft ons door het proces geleid.
Een enquête bepaalde dat er voldoende draagvlak was voor deze samenwerking en de trein is gaan lopen. Over de termijn (met ingang van volgend seizoen) en de niet altijd goede communicatie ontstond enige terechte commotie.Stormvogels en HRC waren akkoord en middels een BALV (Buitengewone Algemene Leden Vergadering) is ook bij Montagnards voor een snelle samenwerking gestemd.
Prijsvragen voor een nieuw logo, clubkleuren en clubnaam werden uitgezet. Hierop kwamen 27 prachtig uitgewerkte inzendingen binnen. Op 24 februari 2023 zijn er 9 leden bijeengekomen vanuit de 3 clubs om onafhankelijk van elkaar een top 3 samen te stellen.Dit waren Teun Jacobs en Sacha Ponjee vanuit Montagnards, Mart van de Logt en Joep Jansen vanuit HRC en Jimmy Janssen & Ashley van Vlodrop namens Stormvogels.Ook waren er 3 mensen vanuit de samenwerkingscommissie aanwezig om zo een ongelijk aantal te creëren. Dit waren Patrick de Bruin, Ramon Jaspers en Yvette Custers.
Uiteindelijk is de keuze van de clubnaam gevallen op:
MSH Maasduinen
(MSH staat voor Montagnards, Stormvogels, HRC)
De tenuekleur is zwart geworden met daarin wel 3 lijnen in de kleuren geel, oranje en rood. Wat dan weer in verband staat met de clubkleuren zoals deze waren bij de huidige 3 clubs.Het logo is een samensmelting van de huidige 3 logo's.
Met de 3 punten van de vlag, die als je deze geografisch op een kaart legt, precies de plekken aanduiden van onze huidige sportparken. Hetzelfde idee als dat eerder bij onze samenwerkende jeugdafdeling al is gebruikt.
Onder muzikale begeleding van DJ's Roel en Rens werden de prijswinnaars in de kantine van Afferden gefeliciteerd en kregen een bon van onze nieuwe kledingleverancier van Neerven uit Boxmeer.Van Neerven gaat MSH Maasduinen de komende jaren van prachtige kleding van het merk JAKO voorzien.
Er waren 3 inzenders met nagenoeg hetzelfde zwarte tenue (Finn Philips, Peter de Bruin en Bryan Hijnekamp (namens Stormvogels 2).De inzendig voor het winnende logo kwam van Gijs Creemers en de winnende clubnaam werd ingezonden door Sanne Bottenberg.De inzendingen zijn bewerkt en gemaakt tot de geweldige nieuwe afbeeldingen die we op 23 april gepresenteerd hebben door grafisch ontwerper Michiel Thomassen uit Siebengewald.Allen bedankt voor jullie creatieve bijdrage en jullie zijn nu al onderdeel van een stukje geschiedenis van onze nieuwe club.
Hoofdsponsor van MSH Maasduinen zal autobedrijf van de Ven zijn.
Marcel en Wendy waren ook aanwezig op de presentatie en we zijn blij dat zij zich als hoofdsponsor aan de nieuwe club hebben verbonden.Ook de pendelbusjes tussen Siebengewald-Bergen-Afferden om de presentatie bij te kunnen wonen waren uiteraard van autobedrijf van de Ven waarvoor veel dank!
Op dit moment zijn we bezig met de voorlopige teamindelingen voor komend seizoen. Zoals het er nu uit ziet gaan we starten met 8 senioren herenelftallen, 2 damesteams (1 elftal en 1 zevental), 2 veteranenteams en 2 35+ teams 7 tegen 7.
Als kers op de taart is ook Montagnards 3 deze dag kampioen geworden waardoor zij na een feest in de eigen kantine ook nog in een volle Afferdse kantine gehuldigd konden worden. Gefeliciteerd mannen!
Namens de samenwerkingscommissie allen bedankt voor de hoge opkomst.
Vanuit de 3 dorpen waren er volop mensen aanwezig en dat doet ons goed.
Henk Jacobs
Joep Jansen
Jos Kersten
William Aengenend
Yvette Custers
Ramon Jaspers
Patrick de Bruin
Peter Cober.
Lees meer
Samenwerking update 5 – 19 april
Beste leden,
De laatste weken zijn wij als samenwerkingscommissie druk geweest met een aantal zaken en eenhiervan is de bekendmaking van de nieuwe clubnaam, kleuren en logo. Wij willen iedereen, lid of geen lid, graag uitnodigen op zondag 23 april in de kantine van HRC in Afferden.
Deze middag kleden we feestelijk aan met een DJ en BBQ. De bekendmaking zal plaats vinden om ongeveer 17.00 en wij hopen velen van jullie dan te zien.
De indeling van de seniorenteams begint ook steeds meer vorm te krijgen. In de eerste opzet spreken we over 8 herenteams, 1 damesteam, 2 veteranenteams, 2 35+ herenteams en 1 18+ damesteam.Het volgende waarnaar gekeken gaat worden is de veld indeling en wedstrijdlocaties.
Verder is het bestuur druk bezig om het organogram te vullen voor diverse commissies. Zoals eerder aangegeven zien we graag iedereen die een steentje wil bijdragen zich melden bij de bestuursleden.
Zoals sommigen van jullie al gezien hebben staat er ook een volgende gezamenlijke activiteit op het programma. Op zondag 2 juli wordt het seizoen afgesloten met een (mix)toernooi tussen alle senioren leden van de verenigingen in Siebengewald. Meer informatie volgt snel.
De redacteuren van de Montanjaar (clubblad in Bergen) hebben aangegeven niet in de huidige vorm door te willen gaan. Een aantal willen eventueel ondersteunen mocht er een nieuw (digitaal) clubblad opgericht worden dus als er leden zijn die hier een uitdaging in zien kunnen die zich altijd melden.
Op woensdag 3 mei staat de volgende bijeenkomst gepland om 19.00 in de kantine van Montagnards. Iedereen die deze bijeenkomst bij wil wonen is van harte welkom.
Tot komende zondag in Afferden!
Met vriendelijke groet,
De Samenwerkingscommissie
Bart Custers
Frank van Dalen
Henk Jacobs
Joep Jansen
Jos Kersten
Patrick de Bruin
Peter Cober
Ramon Jaspers
Yvette Custers
Joey Rutten (Procesbegeleider Negen)
Lees meer
In memoriam: Theo Janssen (Thei de Schroet)
Afgelopen woensdag kregen wij bericht dat Thei de Schroet was gestorven. Thei is in het verleden in verschillende functies betrokken bij onze vereniging. Hij heeft in de jeugd van Stormvogels gevoetbald en alle jeugdteams doorlopen, waarna hij zelfs enkele wedstrijden in het 1e elftal heeft gespeeld. Hij koos er al op jonge leeftijd voor om trainer te worden. In de tachtiger jaren was Thei enkele jaren trainer van het 2e elftal van Stormvogels. Dit waren gezellige jaren met een goed presterend team. Daarna ging Thei naar Holthees om het 1e elftal te trainen. Enkele jaren later werd hij gevraagd als trainer van Stormvogels. Thei was zoals we het nu noemen een people-manager, hij vond met name de teambuilding erg belangrijk en luisterde goed naar zijn spelers. Ook buiten het veld was de onderlinge sfeer altijd goed en gezellig. Met zijn deskundigheid heeft hij ook vele jaren de geblesseerde spelers van de club verzorgd.
We zijn Thei dankbaar voor zijn jarenlange inzet voor onze vereniging.
Namens Stormvogels wensen we de familie veel sterkte toe met dit verlies.
Lees meer
Vogels vliegen uit
We hebben inmiddels 80 personen die meegaan naar de wedstrijd Borussia Mönchengladbach - VFL Bochum op zaterdag 6 mei 15:30 uur. Er is zelfs al een wachtlijst, dus het busje zit vol.
Oproep
Mocht je niet mee kunnen, meld dit dan aub tijdig, zodat we iemand anders hier blij mee kunnen maken.
Groet,
De Jubileumcommissie
Lees meer
De uitslag is bekend!
De uitslag is bekend!
Maar die verklappen we nog niet…
Bijna 400 stemmen hebben we ontvangen op de 3 keuzes die aan alle leden voorgelegd zijn. Wij willen jullie daar hartelijk voor danken.
Graag willen we de uitslag gaan presenteren en wel op:
23 April in de kantine in Afferden
We willen deze middag gebruiken om gezellig samen te zijn en als de eerste elftallen na hun wedstrijd gearriveerd zijn gaan we bekend maken wat de uitslag is
Wat is er geregeld...
➢ Busjes die pendelen tussen de sportparken vanaf 13.00
➢ PSV – Ajax om 14.30 op de schermen
➢ Een springkussen en voetbalveldjes voor de kids
➢ Een BBQ voor de inwendige mens
➢ Een DJ voor de muzikale aankleding
Samen gaan we er een leuke middag van maken. Zijn jullie ook al benieuwd???
Met vriendelijke groet,
De Samenwerkingscommissie
Henk Jacobs
Joep Jansen
Jos Kersten
Patrick de Bruin
Peter Cober
Ramon Jaspers
Yvette Custers
Joey Rutten (Procesbegeleider Negen)
Lees meer
Samenwerking update 4 – 22 Maart
Beste leden,
Hierbij een volgende update van de samenwerkingsbijeenkomst. Wij hebben samengezeten om de voortgang te bespreken en prioriteiten te stellen.
Er zijn een aantal zaken die we de komende periode duidelijk moeten krijgen. Een hiervan is het organogram waar we komend seizoen mee willen starten met diverse commissies die voor de drie verenigingen met elkaar aan het werk gaan.
Zoals in de laatste update gemeld zal er een commissie van bestuursleden zijn die de besturen bij elkaar brengt en met elkaar beslissingen kan nemen voor de samenwerking.
Naast het bestuurlijk gedeelte hebben we ook volgende commissies op het organogram staan:
- Vrijwilligerscommissie
- Sponsorcommissie
- Scheidsrechterscommissie
- Technische commissie
- Materialen commissie
- Kledingcommissie
- Activiteiten commissie
Een aantal commissies bestaan al en andere moeten nog gevormd worden. Vanuit het bestuur en de samenwerkingscommissie gaan we deze invullen door mensen te benaderen. Als jij een commissie ziet staan waar jij graag toe wil treden of wellicht met een aantal personen samen in wil stappen dan horen wij het graag. Meld je dan bij een van de bestuursleden of de samenwerkingscommissie.
Ook als je mee wil denken in de samenwerkingscommissie dan ben je van harte welkom bij deze groep.
Het volgende punt wat besproken is de inventarisatie hoeveel seniorenteams we volgend jaar bij elkaar hebben. Voor deze teams moet er op korte termijn nieuwe tenues besteld worden. Er is al een gedeeltelijke inventarisatie gemaakt en we willen begin april hier meer duidelijkheid over hebben.
Over de tenues gesproken, tot en met komende zondagavond kan er gestemd worden op de nieuwe tenues, naam en logo voor de samenwerking. De brief hiervoor is al gedeeld via mail, app en socials. In de brief zit een link naar een Surveymonkey waar je eenvoudig je stem uit kunt brengen. Op dit moment heeft ongeveer de helft van de leden zijn stem uitgebracht.
Heb jij jouw stem al laten horen?
Nadat de einduitslag bekend is willen deze presenteren op een activiteit. Volgende week gaan we hier meer over communiceren.
Op woensdag 5 april hebben we de volgende bijeenkomst gepland om 19.00 in de kantine van HRC. Iedereen die deze bijeenkomst bij wil wonen is van harte welkom.
Tot de volgende keer!
Met vriendelijke groet,
De Samenwerkingscommissie
Bart Custers
Frank van Dalen
Henk Jacobs
Joep Jansen
Jos Kersten
Patrick de Bruin
Peter Cober
Ramon Jaspers
Yvette Custers
Joey Rutten (Procesbegeleider Negen)
Lees meer
Stormvogels Darts Masters op 6 April
Donderdag 6 April dopen we onze kantine om tot 'Ally Pally' voor de enige echte Stormvogels'28 Darts Masters. Tijdens dit 4e kantine-toernooi van dit seizoen gaan tweetallen vanaf 21:00 uur de strijd aan om de felbegeerde titel, waarbij ook veel punten te verdienen zijn voor het jaarklassement. Schrijf je in via de lijst in onze kantine of kom gezellig langs voor een biertje. Tot dan!
Lees meer
Vogels vliegen uit
Beste vrijwilliger en/of lid van Stormvogels '28,
In het kader van het 95 jarig jubileum gaan we met de bus naar de wedstrijd Borussia Mönchengladbach - VFL Bochum op zaterdag 6 mei om 15.30 uur. We vertrekken om 11.30 uur vanaf ons Sportpark.
Er zijn nog enkele plekken vrij, dus mocht je nog mee willen, geef je dan op via jaspertebarts84@hotmail.com.Heb je je opgegeven en kan je helaas toch niet, laat het dan ook even weten.
groet,
De Jubileumcommissie
Lees meer
Activiteit ivm 95 jarig jubileum
Beste vrijwilliger en/of lid van Stormvogels '28,
In het kader van het 95 jarig jubileum van onze club nodigen we alle leden en vrijwilligers graag uit om met de bus mee te gaan naar de wedstrijd
Borussia Mönchengladbach - VFL Bochum op vrijdagavond 5 mei, zaterdag 6 mei of zondag 7 mei.
Hoewel het programma meer gericht is op volwassenen (warming up in het Fanhaus 😉), kunnen jeugdleden zich ook aanmelden.
De definitieve datum wordt pas op 20 maart bekend gemaakt, maar de tickets moeten we van tevoren reserveren, dus verzoek om z.s.m. te reageren via deze link.
Mocht je de definitieve datum uiteindelijk niet kunnen, dan hebben we tot 31 maart om de tickets terug te geven.
Kortom: mocht je het leuk vinden, geef je dan gewoon op!
groet,
De Jubileumcommissie
Lees meer
Samenwerking update 3 – 8 Maart
Beste leden,
Afgelopen woensdag 8 maart heeft een bijeenkomst plaats gevonden tussen de samenwerkingscommissie en de drie besturen van de verenigingen. Hierbij weer een update over wat er besproken is.
We begonnen met de opzet voor ronde 2 van de prijsvraag voor de nieuwe clubnaam, clubkleuren en logo. Na het presenteren van de mogelijkheden is er akkoord gegeven om door te gaan met de volgende stap.De prijsvraag gaat komende week online en alle leden van de drie verenigingen hebben de mogelijkheid om hun favorieten aan te geven. Houd de mail en socials in de gaten en geef allen jullie stem door.De stemming zal op zondag 26 maart om twaalf uur ’s nachts sluiten en de uitslag zal daarna snel gecommuniceerd worden. Verdere info hierover volgt.
Vervolgens stond het bepalen van de organisatiestructuur op de agenda. Voordat de besturen en de samenwerkingscommissie hier mee aan de slag is gegaan is er eerst bepaald of er voor één bestuur werd gegaan of een samenwerkingsbestuur onder de drie hoofdbesturen. Na een stemming is er unaniem gekozen voor een samenwerkingsbestuur, onder de 3 hoofdbesturen, met daaronder verschillende commissies (bijvoorbeeld de kledingcommissie, activiteitencommissie, technische zaken, etc). Het creëren van een samenwerkingsbestuur, alsook samengevoegde commissies van de drie verenigingen zorgt voor éénheid en efficiëntie richting de verschillende hoofdbesturen en de leden van het samenwerkingsverband.
Sommige van deze commissies bestaan al of worden samengevoegd maar er zijn nog meer mensen nodig om de commissies te versterken. Als er onder jullie personen zijn die een steentje bij willen dragen in de diverse commissies, neem dan contact op met een van de bestuursleden of de samenwerkingscommissie. Samen gaan we dan zorgen dat alle commissies bezet worden en vanaf komend seizoen op volle kracht van start kunnen gaan onder de SSA.
Door de nieuw te vormen commissies zijn een aantal leden uit de samenwerkingscommissie gestapt vanwege de hoeveelheid rollen die zij vervullen. Daarom zullen er nog een aantal mensen benaderd worden om in de samenwerkingscommissie plaats te nemen zodat het aantal leden weer op peil komt.
Op 22 maart is de volgende bijeenkomst van de samenwerkingscommissie om 19.00 in de kantine van Montagnards. Wederom willen we alle geïnteresseerden uitnodigen om de bijeenkomst bij te wonen.
Tot volgende keer! Met vriendelijke groet,
De Samenwerkingscommissie
Bart Custers
Frank van Dalen
Henk Jacobs
Joep Jansen
Jos Kersten
Patrick de Bruin
Peter Cober
Ramon Jaspers
Yvette Custers
Joey Rutten (Procesbegeleider Negen)
Lees meer
Geslaagde avond Carnavalsdobbelen Stormvogels'28!
Vrijdags voor de carnaval was het zover: Het Carnavalsdobbelen bij Stormvogels'28. Rond de klok van acht uur gingen zo'n 20 deelnemers de strijd aan en werd het zogenaamde 21-dobbelen gespeeld aan tafels van 4 personen. Met live muziek van niemand minder dan Jan Cox zat de sfeer er direct goed in! Na vele ronden en vele dans-krakers gespeeld door Jan, was het tijd voor de finaleronde. Hierin ging de strijd tussen Glenn, Gijs, Jan, Jos, Jimmy en Inga. Uiteindelijk bleek Glenn de grote winnaar/verliezer, waarmee hij Michel v/d Aa opvolgde als nieuwe Prins van de Stormvogels'28! De Prins van de Stormvogels'28 was dit jaar op zondags zelfs te bewonderen in de grote optocht van de Bessembienders :)
Lees meer
Herinnering Prijsvraag nieuwe clubnaam, clubkleuren en logo
Lever jouw inspiratie aan!!!
We hebben al vele inzendingen mogen ontvangen en hopen dat we de laatste week nog vele zullen volgen.
Geef jouw mening over de volgende drie vragen:
- Wat wordt de nieuwe clubnaam?
- Wat worden de nieuwe clubkleuren?
- Wat wordt het nieuwe clublogo?
Zoals eerder aangegeven hebben we voor de winnaars een leuke prijs in het vooruitzicht staan.
Hoe doe je mee?
Via de link in het originele bericht kun je het prijsvraagformulier downloaden en in de kantines liggen de formulieren al afgedrukt klaar.
Dit is de eerste ronde van de prijsvraag. Uit alle inzendingen worden drie opties voor elke vraag gekozen en voor de tweede ronde zal een stemming onder de leden plaats vinden.
Lever je bijdrage voor 13 Februari 2023 in.
Waar kan je het inleveren?
Het formulier kun je op de volgende manieren inleveren:
- In elk van de drie voetbalkantines in de stembus.
- Bij een van de leden van de samenwerkingscommissie.
- Scan het formulier in en stuur het naar samenwerkingHSM@gmail.com
Volgende bijeenkomst
Onze volgende bijeenkomst staat gepland voor komende woensdag 8 Februari om 18.30 in de kantine van HRC in Afferden. Wij willen alle geïnteresseerden uitnodigen om deze bijeenkomst bij te wonen. Dan kun je zelf aanhoren waar we mee bezig zijn en jouw stem laten horen.
Met vriendelijke groet,
De Samenwerkingscommissie
Bart Custers
Frank van Dalen
Henk Jacobs
Jimi van Strien
Joep Jansen
Jos Kersten
Patrick de Bruin
Peter Cober
Peter van de Venn
Ramon Jaspers
Rob Janssen
Yvette Custers
Joey Rutten (Procesbegeleider Negen)
Lees meer
Vrijdags (17 Feb) voor de carnaval: Carnavals-dobbelen bij Stormvogels'28!
Inmiddels een is het jaarlijkse derde toernooi van ons kantine klassement een echte traditie geworden: Carnvalsdobbelen bij Stormvogels'28! Dit jaar organiseren we deze gezellige avond vrijdags (17 Februari, 21u) voor de carnaval. Iedereen is van harte welkom om het carnavalsweekend in onze kantine af te trappen! Speel mee met het 'carnavalsdobbelen om de nieuwe Prins van de Stormvogels' of kom gezellig een biertje drinken!
Tijdens dit toernooi wordt het bekende 21 dobbelspel gespeeld in kleine groepjes verdeeld over meerdere tafels. Na iedere ronde (en daarmee ook een rondje bier) wordt er gerouleerd en trekken de verliezers een nieuw carnavals kledingstuk aan. Aan het einde van de avond zal duidelijk worden wie de grote 'winnaar' (verliezer) is, en zich daarmee Prins of Prinses van de Stormvogels mag noemen. Vooraf aanmelden niet nodig, ook niet-leden zijn van harte welkom!Check voor de tussenstand in het jaarklassement de speciale pagina op onze website onder Activiteiten > Kantine toernooien.
Lees meer
Lever jouw inspiratie aan!!!
Prijsvraag voor de nieuwe clubnaam, clubkleuren en logo
Zoals eerder aangegeven hebben we jullie medewerking nodig voor het bedenken van een nieuwe clubnaam, de nieuwe clubkleuren en een logo voor de samenwerking die we komend seizoen aangaan. Denk mee en deel met ons jou meest unieke en creatieve ideeën. Ook bij een fusie zullen dit de naam, clubkleuren en logo blijven.
Hoe doe je mee?
Via de link hieronder kun je het prijsvraagformulier downloaden en jouw ideeën met ons delen.Je kunt hierin de clubnaam benoemen, de clubkleuren aandragen en het nieuwe logo tekenen in het desbetreffende vak. Vergeet ook niet om je gegevens in te vullen.Je bent niet verplicht om alle drie de vragen te beantwoorden. Als je 1 of 2 ideeën invult dan is dat geen probleem.
Klik op deze link om het prijsvraagformulier te openen/downloaden
Wij zorgen ervoor dat er een stapeltje formulieren in elke kantine komt te liggen.Dit is de eerste ronde van de prijsvraag. Uit alle inzendingen zullen 3 voorstellen gekozen worden op elke vraag. In ronde 2 zullen we de voorstellen met jullie delen en volgt er een stemming. De winnaar hiervan zal leiden tot de naam, kleuren en logo welke vanaf komend seizoen te bewonderen zijn op de sportparken. Voor de personen achter de winnende ideeën hebben we een leuke prijs als verrassing.
Lever het formulier voor 13 Februari 2023 in.
Waar kan je het inleveren?
Het formulier kun je op de volgende manieren inleveren:
- In elk van de drie voetbalkantines
- Bij een van de leden van de samenwerkingscommissie
- Scan het formulier in en stuur het naar samenwerkingHSM@gmail.com
Spelregels:
- Per persoon mag je 1 formulier inleveren.
- De combinaties rood/wit, oranje/wit en geel/blauw worden niet meegenomen.
- Beperk zoveel mogelijk compleet witte kledingstukken.
Wij kijken uit naar alle unieke en creatieve ideeën die jullie met ons gaan delen.
Met vriendelijke groet,
De Samenwerkingscommissie
Bart Custers
Frank van Dalen
Henk Jacobs
Jimi van Strien
Joep Jansen
Jos Kersten
Patrick de Bruin
Peter Cober
Peter van de Venn
Ramon Jaspers
Rob Janssen
Yvette Custers
Joey Rutten (Procesbegeleider Negen)
Lees meer
Samenwerking update 1 - 12 Januari
‘It giet aon’ zouden de ijsmeesters van de Elfstedentocht zeggen (wie kent dit fenomeen nog??). Na groen licht vanuit Montagnards heeft de samenwerkingscommissie afgelopen woensdag zijn eerste bijeenkomt gehad. In goed overleg hebben we een overzicht gemaakt van de punten die we voor een SSA geregeld moeten hebben om komend seizoen goed te kunnen starten met zijn allen. In de komende maanden willen we alle leden en kader duidelijkheid verschaffen in de zaken waarmee wij ons nu bezig houden.
Graag willen we jullie meenemen in deze opzet en gaan we na elke bijeenkomst een update sturen zodat iedereen kan zien waar wij mee bezig zijn. Hieronder kun je het lijstje vinden met de actiepunten.
Actielijst |
Technische commissie/begeleidend kader - Samenstellen van een technische commissie
- Technische commissie opdracht geven voor het opzetten structuur (trainers en staf) bij de selectie
- Opzetten lijst grensrechter (voor alle elftallen) en scheidsrechters (voor de B-categorie-elftallen)
- Teamindelingen maken (selectiegroep en recreatieve elftallen)
- Samenstellen technische commissie SSA (toekomst)
|
Locatieverdeling - Op basis van de teamindeling maken van een veldindeling
|
Identiteit - Sparren over een nieuwe naam, nieuw logo, nieuwe clubkleuren/tenue
- Op een interactieve manier voorleggen bij leden
|
Kleding - Kledingplan (in afstemming met kledingleverancier)
|
Sponsoring - Inventariseren huidige sponsoren
- Gesprekken voeren met huidige en potentiële sponsoren (hier ook kleding in mee nemen)
|
Technische beleid - Synchroniseren van technisch beleid en deze herschrijven passende bij de nieuwe samenwerkingsvorm
|
Financieel - Analyseren contributies van de verschillende verenigingen en gelijktrekken
|
Structuur - In kaart brengen van de verschillende commissies en bijhorende personen
- Nieuwe structuur bepalen
- Personen aan commissies koppelen
|
Materialen - In kaart brengen van de materialen van de verschillende verenigingen en een materiaalplan maken
|
Communicatie - Communicatie van en naar leden tijdens proces
|
Activiteiten - In beeld brengen van de verschillende activiteiten
- Bundelen activiteiten
- Activiteiten communiceren
|
KNVB - Indienen formulier bij KNVB
|
Een beter idee:
sluit eens aan bij een bijeenkomst, luister wat er besproken wordt en laat je horen. Bespreek de punten ook in de kantine, de kleedkamer of tijdens de Carnaval en laat ons weten hoe jullie erover denken. Wij willen graag weten wat er speelt onder de leden.
De volgende bijeenkomst staat gepland op 8 Februari om 18.30 in de kantine van HRC in Afferden. Wil je hier bij zijn meld je dan aub bij de contactpersonen onderaan dit bericht.
Oproep aan alle leden
Op korte termijn gaan we drie prijsvragen communiceren. Wij zien graag de vele creatieve reacties tegemoet op de volgende drie vragen:
- Wat wordt de nieuwe clubnaam?
- Wat worden de nieuwe clubkleuren?
- Wat wordt het nieuwe clublogo?
Denk alvast na over bovenstaande vragen, doe mee aan de prijsvragen en wij zorgen voor een aantal leuke prijzen.
Verzoek van de kledingcommissie om niet voor witte kledingstukken te kiezen aub 😊.
Het is een historische keuze om deze drie verenigingen die samen bijna 300 jaar oud bij elkaar te voegen. Dit gaat ook jou aan en wij zijn ervan overtuigd dat we hier samen een mooie toekomst van gaan maken.
Contactpersonen:
- Stormvogels: Rob Janssen
- Montagnards: Peter van de Venn
- HRC: Henk Jacobs
Met vriendelijke groet,
De Samenwerkingscommissie
Bart Custers
Frank van Dalen
Henk Jacobs
Jimi van Strien
Joep Jansen
Jos Kersten
Patrick de Bruin
Peter Cober
Peter van de Venn
Ramon Jaspers
Rob Janssen
Yvette Custers
Joey Rutten (Procesbegeleider Negen)
Lees meer